Koszyk

Obsługa klienta tel. +48 507 187 582 | E-mail: [email protected]

Reklamacje i zwroty

Reklamacje


Jeśli zakupiony produkt posiada wady, możesz zgłosić jego reklamację. Do jej złożenia potrzebny Ci będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online).

Postanowienia dotyczące uprawnień z tytułu rękojmi i prawa do reklamacji przysługuje konsumentom, stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta

Pamiętaj, że przy odbiorze Zamówienia masz możliwość sprawdzenia dostarczonej przesyłki w obecności kuriera lub sprzedawcy. W przypadku dostawy do paczkomatu InPost, zalecamy sprawdzenie przesyłki podczas jej odbioru, przy paczkomacie. Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub Produktów postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu InPost.

Na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.

Twoją reklamacje rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

Zwroty


Konsumencie, dokonując zakupów w sklepie internetowym Head of Hair przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Zamówienia lub jego odbioru osobistego, w zależności od tego, którą formę dostawy wybierzesz.

Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny przysługuje także przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów w zakresie prawa do odstąpienia stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta

Prosimy o wysłanie paczki na adres naszej siedziby (Wrocław 51-315, ul. Miłostowska 37/5).

Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów (w tym w szczególności koszt opakowania i dostarczenia do sprzedawcy) w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Kupujący.

Kliknij, aby pobrać formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość