Koszyk

Obsługa klienta tel. +48 507 187 582 | E-mail: [email protected]

Regulamin sklepu

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego Head of Hair który dostępny jest pod adresem: https://headofhair.pl  

Kontakt ze sklepem odbywa się:

  • telefonicznie pod numerem 507187582
  • lub za pomocą poczty elektronicznej(e-mail) pod adresem: 
  1. Sklep internetowy jest własnością firmy Maciej Malak  z siedzibą przy ul. Miłostowskiej 37/5, 51-315 Wrocław. NIP: 8952224136 REGON: 387544042
  2. Prawa autorskie do serwisu oraz do zawartych w nim treści należą do firmy Maciej Malak.
  3. Korzystanie ze sklepu wiąże się ze zgodą na wykorzystywanie plików cookies.

Zasady korzystania ze sklepu

  1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów drogą elektroniczną.
  2. Każdy klient ma możliwość dokonania zakupów po jednorazowym zarejestrowaniu się i utworzeniu indywidualnego konta.
  3. Rejestracja odbywa się poprzez zakładkę „Załóż konto”.
  4. W czasie rejestracji należy podać adres e-mail, wymagane dane osobowe, adres do przesyłki oraz numer telefonu.
  5. Konto klienta umożliwia dokonywanie zakupów, zarządzanie swoimi danymi personalnymi oraz przeglądaniu swoich zamówień.
  6. Dostęp do konta jest możliwy po procesie rejestracji, poprzez zalogowanie się (login: adres e-mail) i podanie swojego hasła.
  7. Po dokonaniu rejestracji, klient otrzyma wiadomość potwierdzającą utworzenie, przez niego konta umożliwiającego zakupy w sklepie internetowym.
  8. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości Newsletter oraz wiadomości od naszych partnerów.
  9. Sklep może wprowadzać, modyfikować oraz usuwać akcje promocyjne.
  10. Firma z branży fryzjerskiej lub kosmetycznej, ma możliwość uzyskania atrakcyjnej indywidualnej oferty,  w tym celu musi skontaktować się ze sklepem, drogą e-mail lub telefonicznie i zweryfikować swoje dane.
  11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Zakupy

  1. W celu zrobienia zakupów za pośrednictwem sklepu, należy zalogować się na swoje konto, wybrać produkty do koszyka i postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie.
  2. Zamówień można dokonywać całodobowo.
  3. Ceny produktów i usług na stronie podane są brutto, w walucie polski złoty.
  4. Produkty oferowane na stronie sklepu są nowe i posiadają oryginalne opakowania.
  5. Klient ma możliwość modyfikacji zamówienia (dodanie nowych produktów, usunięcie aktualnych produktów z koszyka, zmiana ilości), aż do momentu dokonania za niego płatności.
  6. Przed dokonaniem płatności należy wybrać sposób dostawy zamówienia.
  7. Płatności można dokonać za pomocą elektronicznego przelewu bankowego oraz metodą przelewu elektronicznego.
  8. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl
  9. Klient składając zamówienie i wypełniając ankietę zobowiązany jest podać wyłącznie prawdziwe dane dotyczące jego osoby. Jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (ustawa z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 z 1997) przez Sprzedawcę w celu zarządzania i administracji Portalem oraz obsługi usług płatnych.
  10. Podczas realizacji zamówienia klient musi zapoznać się i zatwierdzić warunki korzystania z usług (regulamin sklepu).
  11. Klient może obejrzeć swoje zamówienia i pobrać za nie faktury w sekcji „Historia zamówień” na koncie klienta.
  12. Po zakończeniu zakupów, klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą szczegóły podsumowującą zamówienie, zawierającą:
  • Numer zamówienia
  • Datę zamówienia
  • Zamówione produkty i ich ilość
  • Rodzaj wysyłki
  • Rodzaj płatności. Klient może obejrzeć swoje zamówienia i pobrać za nie faktury w sekcji „Historia zamówień” na koncie klienta.

Dostawa

  1. Dostawa odbywa się na wskazany przez klienta adres, także poza granicami kraju.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:  Odbiór Osobisty, inPost.
  3. Klient dokonuje jednorazowej opłaty za dostawę, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów.
  4. Dostawa realizowana jest codziennie w dni robocze, w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym.
  5. Czas dostawy wynosi od jednego do dwóch dni roboczych, w zależności od wyboru rodzaju dostawy.